Vyhledávání


Kontakt

JP Relax masáže
Pojar Jiří
Běšiny 17
339 01

Tel : 739 049 941

E-mail: pojarjiri@seznam.cz

MASÉR U NÁS DOMA?

21.09.2012 03:33

Ráda bych se tímto způsobem se všemi podělila o zajímavou zkušenost.

Když jsem pod vánočním stromkem našla mezi ostatními dárky i poukaz

na masáž,hned jsem si pomyslela,že na to už opravdu nemám energii,abych

po práci zůstala ve městě a zatím co bych se nechala někde v salonu masírovat,

by mi ujel poslední autobus domů. Pak jsem si ale přečetla,že vlastně nikam

nemusím,že za mnou masér přijede až k nám domů.To mě potěšilo.Přesto jsem

ale měla obavy z toho,jak by to probíhalo.To mě bude masírovat na mé posteli?

Budu mu platit cestovné?Měla jsem rozporuplné pocity.

Nakonec jsem si řekla,že za zeptání nic nedám a zavolala jsem na číslo 739 049 941,

které bylo uvedené na poukazu a na vše se řádně poptala a pak se i hned objednala.

Musím přiznat,že přes veškeré mé obavy jsem byla nakonec moc ráda,

že jsem se k tomu odhodlala.

Pán,který přijel, si u nás rozložil masérský stůl,veškeré potřeby-ručníky,prostěradlo,olejíčky atd.si přivezl s sebou a při masáži jsem se mohla zaposlouchat do příjemné relaxační hudby.

Během masáže jsem se ještě dozvěděla,že pán takhle jezdí po klatovském okrese,cestovné platit nebudu a každou 10 masáž budu mít zdarma.Řekla jsem,že si to ještě rozmyslím.

Vzhledem k tomu,že jsem se cítila při masáži i bezprostředně po ní skvěle a druhý den jsem

také nebyla nijak rozlámaná, tak jsem už neváhala a domluvila si další termín.Už se těším…

                                                                                                                     Jana Novotná